FAQs

Answers to Your Questions

Je ontvangt een aantal e-mails met informatie over de status van je bestelling op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het plaatsen van je bestelling. Controleer je spamfolder als je de e-mail niet ziet.

Het eerste bericht bevestigt de ontvangst van je bestelling. Je ontvangt de tweede e-mail wanneer de artikelen zijn verzonden. In deze e-mail vind je een link die je direct naar je persoonlijke track-and-trace pagina leidt.

Je kunt ook eenvoudig je track-and-trace code uit de e-mail kopiëren en plakken op onze volg bestellingen pagina. Binnen enkele seconden zie je precies waar je zending zich op dat moment bevindt.

Geweldige dingen hebben tijd nodig, en we willen dat je armband perfect is! Bij Wristley zijn we trots op het met de grootste zorg en aandacht voor detail maken van elke armband.

Je bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen verwerkt om ervoor te zorgen dat elk stuk aan de hoogste normen voldoet.
Zodra de bestelling is verzonden, kun je een levering binnen 7-10 werkdagen verwachten, zodat we je op maat gemaakte armband zorgvuldig kunnen verpakken en rechtstreeks naar je deur kunnen sturen.

We waarderen je geduld terwijl we iets echt bijzonders voor je maken. Goede dingen zijn het wachten waard, en we beloven dat je Wristley het waard zal zijn!

Je kunt ons eenvoudig contacteren via het contactformulier of via e-mail. We helpen je graag.

Onze klantenservice is ook bereikbaar via de chatfunctie op de website, waar je snel en effectief geholpen kunt worden.

Meestgestelde vragen

Kun je niet vinden wat je zoekt? Onze mensen staan klaar om je te helpen!